moje archiwum

niedziela, 14 września 2014

Chapter 18 - " Believe "

Vanessa Pov

-Nie - powiedziałam stanowczo. Christian fuknął krzyżując ręce na piersi , uniosłam brew pytająco chcąc coś powiedzieć
-Vanessa - no ale mi przerwał . Pokręciłam przecząco głową , chłopak chciał bym pościgała się z nim na segwayu , on jest głupi czy głupi ?
-Nie Chris , powiedziałam - westchnełam . Spojrzalam na Justin'a poprawiajacego sobie bialą skorzana kurtke , podeszlam do niego i chwycilam za jej kolnierzyk unoszac w gore , usmiechnelam sie lekko patrzac w oczy chlopakowi
-Co ja bym bez ciebie zrobil ? - zapytal chichoczac i delikatnie zlozyl pocalunek na moich ustach , przygryzlam jego dolna warge domagajac sie wiecej ,  Justin polozyl flonie na moich biodrach delikatnie przyciagajac mnie do siebie , zaraz poglebil pocalunek ktory ktos nam przerwal klaszczac uparcie w dlonie , odsunelismy sie od siebie widzac Allison
-Dwie minuty , Justin na scene - powiedziala krecac glowa i wyszla . Westchnelam zagryzajac dolna warge
-Nie zapominaj ze mamy jeszcze cala noc kwiatuszku , ah no i jeszcze calutki tydzien - mrugnal do mnie i opuszkiem palca przejechal po moim podbrodku wychodzac tam gdzie przed chwila Alli . Odwrocilam sie do Freda siedzacego na macbooku
-Idziemy ? - zapytalam , meżczyzna spojrzal na mnie
-Gdzie ? - zapytal , zasmialam sie krecac glowa i wyszlam z pomieszczenia idac blizej sceny , uslyszalam glosny szum piszczacych ,  krzyczacych i placzacych fanek i Beliebers Justin'a , otworzyłam duże czarne drzwi i weszłam na widownię przed barierki gdzie kręciło się wielu ochroniarzy , poprawiłam swoją plakietkę na koszuli i westchnęłam , spojrzałam na tłum ludzi widząc w pierwszych rzędach płaczące buzie dziewczyn , wyciągnęłam z tylnej kieszeni stos zgiętych w pół zdjęć Justin'a z jego autografami które wybłagałam godzinę przed koncertem , Justin łatwo się na to zgodził . Podeszłam do dziewczyn lecz zaraz duży ochroniarz zagrodził mi drogę
-Jest okey - powiedziałam głośno , spojrzał nie pewnie na mnie i na dziewczyny i odsłonił mi ich śliczne twarze , uśmiechnęłam się do dziewczyny która na mój widok wytrzeszczyła oczy a reszta beliebers zaczęły piszczeć
-Hej - krzyknęłam , przekrzykując tłum . Blondynka uśmiechnęła się a z jej oczu popłynęła łza , wręczyłam jej zdjęcie , niebieskooka drżącymi rękoma spojrzała na nie i przyłożyła dłoń do ust wybuchając głośnym płaczem , uśmiechnęłam się i przytuliłam ją przez barierki do siebie
-Jak masz na imię ? -zapytałam mruczą do jej ucha , pociągnęła nosem
-Mary - powiedziała drżącym głosem
-Miło cię poznać - obdarowałam ją uśmiechem i zaczęłam dalej rozdawać zdjęcia Justin'a , wiedziałam ile dla nich to znaczy i było mi bardzo smutno że nie mogę dać każdej dziewczynie z widowni takie zdjęcie .
            Gdy już rozdałam autografy Justin'a , na widowni zgasło światło a na dużym ekranie pojawił się filmik , powoli zaczęłam wracać za kulisy by widzieć wszystko i wszystkich z perspektywy Justin'a , weszłam na schodki i otworzyłam duże drzwi wchodząc do środka i idą w kierunku wejścia na scenę gdzie wszyscy się zebrali , stanęłam obok Chris'a a Scooter'a patrząc na to wszystko , nagle filmik się zakończył słowem BELIEVE ukazując na ekranie podobieństwo Justin'a ze skrzydłami , wyglądał zupełnie jak ptak albo anioł latający nad widownią . Gdy jego ekranowe podobieństwo zniknęło usłyszałam krzyki fanek przypominające nadchodzącą falę czy wielki huragan , nad sceną unosił się Justin na ogromnych skrzydłach ubrany na biało w ciemnych okularach , gdy jego stopy dotknęły ziemi , tancerze pomogli mu odpiąć skrzydła . Justin powoli podszedł w ciszy do końca sceny i spojrzał przed siebie , w bok i w drugi bok .
-Jak tam Nowy York ! - krzyknął skulając się a dziewczyny momentalnie zaczęły piszczeć , wszędzie zaczęła grać melodia do All Around The World a Justin zaczął tańczyć
-You're beautiful , beautiful , you should know it
You're beautiful , beautiful , you should know it
I think it's time , think it's time that you should it
You're beautiful , beautiful - taniec , śpiew i muzyka przemawiała przez jego ciało .
      Gdy Justin był już w połowie swojego koncertu zakańczając piosenkę " She don't like the lights " usiadł na schodach i odkręcił wodę nie gazowaną pijąc , odłożył ją i poprawił swój mikrofon patrząc przed siebie
-Jak wiecie jestem kompletnie zakochany - mruknął z lekkim uśmiechem do widowni która zaczęła krzyczeć jego imię , oblizałam z uśmiechem usta - Jestem kompletnie zakochany w pewnej dziewczynie która kompletnie skradła moje serce i wiecie co ? Jestem w cholerę samolubny bo jeszcze wam jej nie przedstawiłem osobiście - serce zaczęło mi bić gwałtownie szybko a Scooter zachichotał na widok wyrazu mojej twarzy - Chcecie ją poznać ? - zapytał na co Beliebers zaczęły piszczeć , Justin zszedł ze schodów idąc w naszym kierunku , stanął przede mną wyszczerzając się , zobaczyłam kropelki potu spływające po jego czole i biały pod koszulek upinający jego klatkę piersiową , uśmiechnęłam się krzyżując moje palce z jego i dreptając za nim na scenę , Beliebers ciągle krzyczały i piszczały co powodowało uśmiech na mojej twarzy , chłopak uśmiechnął się patrząc na mnie
-To moja piękna dziewczyna którą kocham nad życie - powiedział do widowni - Ma na imię Vanessa - zarumieniłam się  gdy wszystkie ekrany pokazały mnie - Prawda , że urocza ? - zaśmiał się i wtulił mnie do siebie całują mój czubek głowy , spojrzałam na dwa krzesła na scenie , Justin pokazał bym usiadła a on usiadł na drugim biorąc z podłogi gitarę
-Tą piosenkę dedykuję mojej księżniczce i wszystkim moim księżniczkom z tej widowni , kocham was - uśmiechnął się i zaczął grać melodię
As long as you love me
         Gdy zakończył śpiewać podziękował całej widowni i złożył pocałunek na moim policzku
-A teraz ostatnia piosenka na którą czekaliście , zrobi się o jedną samotną dziewczynę mniej ! - wykrzyczał i podszedł do mnie - Chcesz wybrać ? - zapytał , pokiwałam głową i złapałam chłopaka za rękę idąc w kierunku końca sceny gdzie rozdawałam autografy
-Mary - powiedziałam do niego i wskazałam na blondynkę płaczącą i robiącą zdjęcia , uśmiechnął się i skiną do ochroniarzy , ci wyciągnęli drżącą dziewczynę pomagając jej wejść na scenę , niebieskooka wybuchnęła płaczem i wtuliła się do mnie dziękując , uśmiechnęłam się odwzajemniając uścisk , złapałam ją za dłoń i pociągnęłam do krzesła , OLLG wchodzi w połowie piosenki lecz jak widać Justin zrobił wyjątek i zaczął śpiewać , uśmiechnęłam się i wróciłam za kulisy , oblizałam usta podchodząc do Christiana i wtuliłam się w jego klatkę piersiową .
        Koncert minął szybko . Nim się obejrzałam byliśmy w drodze do hotelu , spojrzałam na Justin'a i chłopaków śmiejących się z nie wiadomo czego i pokręciłam głową , położyłam dłoń na jego kolanie patrząc przez przyciemnianą szybę , Justin położył dłoń na mojej dłoni i zaraz poczułam na swojej szczęce jego usta i gorący oddech , dreszcze przeszyły przez moje całe ciało , spojrzałam w jego karmelowe oczy oblizują usta , chłopak zagryzł dolną wargę kładąc głowę na oparciu siedzenia nadal patrząc w moje oczy , uśmiechnęłam się lekko
-Kocham cię - szepnęłam , kąciki jego ust uniosły się . Autobus zatrzymał się a dźwięk piszczących fanek dotarł do moich uszu , chłopaki wstali podchodząc do drzwi autobusu , Justin zrobił to samo co oni i podał mi dłoń , wstałam idąc za nim. Po chwili wyszliśmy z autobusu a flesz aparatów dobiegł do moich oczu , czy mówiłam jak tego nienawidzę ? Justin ściągnął fullcapa z głowy wkładając na moją i skulił nas lekko idąc szybko do hotelu , ochroniarze otwarli nam drzwi wpuszczając nas do środka , wyprostowałam się widząc młodą recepcjonistkę która mierzyła Justin'a wzrokiem , spojrzałam na niego . Chłopak poprawiał włosy patrząc na Chris'a . Kanadyjczyk skierował wzrok na recepcjonistkę a po chwili na mnie łapiąc mnie za dłoń i idąc w kierunku windy . Ha ! Masz szmato , on jest mój . Spojrzałam gardzącym wzrokiem na brunetkę która wysyłała w moim kierunku pioruny . Weszliśmy we dwójkę do windy
-Justin - mruknęłam odwracając go do siebie , spojrzał na mnie uchylając swoje malinowe usta , położyłam dłoń na jego policzku a drugą wplątałam w jego włosy przyciągając go bliżej , poczułam jego oddech na swoich ustach , przybliżyłam swoją twarz do jego dotykając ustami jego . Lekko uniosłam górną wargę przymykając oczy , chłopak przyparł ustami do moich kładąc dłonie na moich biodrach , winda się zatrzymała dając nam znak że powinniśmy wyjść , pociągnęłam go za rękę . Justin podszedł do drzwi z numerem 206 i przeciągnął kartę by je otworzyć , weszłam do pokoju i zamknęłam drzwi . Justin przyparł mnie do ściany błądząc dłońmi wzdłuż mojego ciała i całując moje usta , jęknęłam.Rozchyliłam usta pozwalając by jego język dotykał mojego , wplątałam palce w jego włosy ciągnąc lekko za ich końce , chłopak jęknął zjeżdżając dłońmi na moje pośladki i ściskając je lekko , Jus uniósł mnie bym mogła zaplątać nogi wokół jego pasa i zaczął iść w kierunku łóżka , poczułam miękkie łóżko pod moimi plecami , chłopak zaczął zjeżdżać pocałunkami po mojej szczęce w dół do mojej szyi , zaraz zaczął ją lekko przygryzać i ssać , wygięłam się lekko zjeżdżając dłońmi do końca jego białej koszulki , Justin ściągnął ją z siebie rzucając w kąt . Podniosłam się odwracając tak że teraz ja na nim siedziałam i przyparłam ustami do jego obojczyka ssąc go lekko , jęknął łapiąc mnie za tyłek i ściągając moje szorty , zaraz znalazły się one na ziemi , chłopak podniósł się przyciągając mnie bliżej , spojrzałam w jego oczy ciężko oddychając i ściągnęłam swoją koszulę ukazując jego chciwym oczom mój czarny koronkowy stanik , wpiłam się w jego usta przygryzając dolną wargę , Justin odwrócił mnie i ściągnął swoje rurki razem z czarnymi suprami , zostając w bokserkach Calvina Kleina . Sięgnął do szafki wyciągając coś z niej i z powrotem wpił się w moje usta i odpiął mój stanik ściągając go z moich ramion
-Jesteś przepiękna - szepnął . Zagryzłam dolną wargę przyciągając go bliżej i sięgnęłam do gumki jego bokserek , chłopak pomógł mi je ściągnąć i zaraz zerwał ze mnie koronkowe majtki - Jesteś tego pewna ? - zapytał patrząc mi głęboko w oczy , pokiwałam głowa . Justin otworzył opakowanie prezerwatywy i naciągnął ją na swojego penisa , dotknął mojego uda unosząc go i powoli włożył penisa do mojej pochwy , jęknęłam , Justin spojrzał na mnie nie będąc pewny
-Kocham cię - powiedziałam z przyspieszonym oddechem , oblizał usta i mnie pocałował wchodząc we mnie głębiej , wszystko wirowało , motylki w moim brzuchu wybudziły się z snu i zaczęły latać . Nawet nie poczułam najmniejszego bólu , czułam tylko ogromną przyjemność i wielkie uczucie do chłopaka . Justin jęknął i zaczął powoli przyspieszać na co zamruczałam i położyłam dłoń z tyłu jego szyi napierając , wygięłam plecy w łuk , poczułam go głębiej a motylki stały się bardziej odczuwalne na co jęknęłam .
-Justin - szepnęłam , chłopak poruszał się mocniej i szybciej co dawało mi więcej przyjemności , zagryzłam dolną wargę przymykając oczy .
             Promienie słoneczne grzały moją nagą skórę sprawiając mi ogromną przyjemność , otworzyłam oczy , zaraz je zamykając , pomrugałam parę razy przyzwyzajając się do światła i odwróciłam się do jeszcze śpiącego chłopaka , uśmiechnęłam się sama do siebie na wspomnienie wczorajszej nocy , zagryzłam dolną wargę i przejechałam opuszkiem pala wzdłuż jego pleców , Justin zamruczał otwierając oczy , uśmiechnął się słodko
-Hej kwiatuszku - powiedział z zachrypniętym głosem , pocałowałam go lekko w usta
-Hej - szepnęłam , nagle pokój się otworzył . Justin naciągnął na mnie kołdrę zakrywając całą mnie
-Siema - usłyszałam głos Chrisa
-Spierdalaj stąd kurwa ! - krzyknął Justin , usłyszałam śmiech Chrisa
-Widzę jak się bawiliście po koncercie - zaśmiał się , Justin prychnął a ja zagryzłam dolną wargę - Nessie masz seksowny staniczek - powiedział , Justin wstał z łóżka idąc szybko do chłopaka i założył bokserki , popchnął go do drzwi
-Spieprzaj - powiedział , Chris cmoknął śmiejąc się i wyszedł , wychyliłam się bardziej widząc jak Justin przeczesuje dłonią włosy
-Chodź do mnie - wyciągnęłam ręce do chłopaka , spojrzał na mnie oblizując usta i podszedł kładąc się na mnie , zaśmiałam się - Lekki to ty nie jesteś - zachichotałam , uniósł z uśmiechem brwi
-Wczoraj jakoś nie narzekałaś - wymruczał chowając głowę w zagłębieniu mojej szyi , wybuchnęłam śmiechem
-Nie miałam na co - wyszeptałam mu do ucha . Uśmiechnął się lekko przymykając oczy
-Kocham cię - mruknął . Zaczęłam bawić się jego włosami patrząc w sufit
-Justin ? - szepnęłam .
-Hm ? - mruknął ledwo słyszalnie , kąciki ust uniosły się lekko ku górze
-Idziemy na śniadanie , wstawaj - zachichotałam , podniósł lekko głowę dając mi piękny widok na jego oczy
-Serio ? - jęknął , pokiwałam głową . Chłopak westchnął i podniósł się wyprostowując kości . Wstałam owijając się białą kołdrą i podreptałam do łazienki po drodze wyciągając ciuchy z walizki . Weszłam do środka i zrzuciłam kołdrę na ziemię wchodząc do kabiny prysznicowej , odpuściłam ciepłą wodę i pozwoliłam by jej krople otuliły moje ciało . Sięgnęłam po szampon chłopaka i nalałam sobie go na dłoń wcierając w swoje włosy , chwyciłam za żel pod prysznic , wcierając go zaraz spłukałam całe ciało i wyszłam z kabiny , sięgnęłam po ręcznik susząc całe swoje ciało i włosy i założyłam na siebie bieliznę , czarną bokserkę i szare legginsy , rozczesałam mokre włosy i zabrałam z kafelek kołdrę składając ją w pół i wyszłam z łazienki zastając ubranego już Justin'a , położyłam kołdrę na łóżku i podeszłam do niego i złożyłam na jego ustach delikatny pocałunek
-Zaraz wracam okey ? - uśmiechnął się . Pokiwałam głową zagryzają dolną wargę , chłopak spojrzał na ekran telefonu i wyszedł z pokoju zostawiając mnie samą , wzięłam z szafki telefon odblokowując go i wchodząc na instagrama . Uśmiechnęłam się szeroko widząc na profilu Justin'a moje zdjęcie
"@justinbieber : :) "
        Polubiłam je . Jak on może takie zdjęcie wrzucić do sieci ? Przecież jak ja tu wyszłam ? Nauczka numer jeden , nie robić sobie zdjęć telefonem Justin'a Bieber'a . Zablokowałam telefon kerując wzrok na wchodzącego do środka chłopaka 
-Chodź kochanie - powiedział , pokiwałam głową i ubrałam na nogi czarne vansy i wyszłam z Justin'em z pokoju , spojrzałam na Fredo idącego w naszym kierunku 
-Hej mała - uśmiechnął się do mnie , odwzajemniłam uśmiech
-Hej - zachichotałam . Justin przyciągnął mnie do siebie oblizując usta 
-Idziemy na śniadanie Fredo nie przeszkadzaj okey , nie dam ci naleśników - powiedział Justin . Wybuchnęłam śmiechem ciągnąc chłopaka za rękę . Tak bardzo za nimi tęskniłam .
                                                                    *************
       Hejka naklejka :) jak tam w szkole ? Mam nadzieje że podoba wam się rozdział i przepraszam za zboczone fragmenty XDXD ale proszono mnie o nie :) Liczę na miłe komentarze . kocham was i powodzenia w szkole :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz